Головна » Спеціальності » 076 ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ТОРГІВЛЯ

076 ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ТОРГІВЛЯ

Інформація про спеціальністьПідприємництво є рушійною силою економіки та запорукою економічного зростання країни, тому підготовка фахівців за спеціальністю «Підприємництво та торгівля» сьогодні актуальна та перспективна.
Спеціальність «Підприємництво та торгівля» є одним із перспективних напрямків сучасної економіки, який у системі ринкових відносин займає центральне місце між виробниками продукції, товарів, послуг та їх споживачами.
Майбутні фахівці здатні вирішувати практичні проблеми, складні спеціалізовані задачі з підприємництва та торгівлі й отримують всебічну підготовку для успішної реалізації себе у сфері бізнесу.
Саме таких фахівців готують у нашому коледжі.
Термін та форми навчання  •  на основі базової загальної середньої освіти – 3 роки
  •  на основі повної загальної середньої освіти – 2 роки
Денна та заочна
Основні профільні дисципліни,
які вивчають здобувачі
Товарознавство – системне вивчення товарів на всіх етапах життєвого циклу, методи пізнання їх споживчої вартості (цінності), закономірності формування асортименту, обігу та споживання.
Організація і технологія торговельних процесів – отримання знань в галузі організації та здійснення товарообігу, сучасних методів організації торговельних процесів у роздрібних та оптових підприємствах.
Обладнання підприємств торгівлі – вивчення торгової техніки, її будови, правил експлуатації та шляхів підвищення ефективності її використання.
Комерційне підприємництво – формування актуальних поглядів на можливості управління комерційною діяльністю посередницьких підприємств для переходу до сучасних технологій, стратегій, тактики закупівлі та продажу товарів.
Основи менеджменту та маркетингу – формування сучасного управлінського мислення, основ системного керування організаціями будь-яких видів, ухвалення конструктивних управлінських рішень на майбутньому місці роботи, загальних принципів маркетингових досліджень ринку.
Торговельна реклама – оволодіння знаннями теоретичних і практичних основ рекламної діяльності, навичками створення рекламного продукту, планування, здійснення і оцінювання ефективності рекламної кампанії.
Основи мерчандайзингу – формування теоретичних знань і практичних навичок планування торговельного залу, ефективного розміщення продукції та обладнання, розробки дієвих рекламних матеріалів, позиціонування товару з урахуванням психологічних особливостей покупців.
Економіка та фінансова діяльність – вивчення закономірностей функціонування і розвитку підприємств незалежно від форм власності. Оволодіння знаннями щодо фінансових відносин, які виникають між суб’єктами ринкової економіки.
Бухгалтерський облік – вивчення основних засад бухгалтерського та податкового обліку, нормативної бази, що регулює облікові питання організації та техніки ведення бухгалтерського обліку на підприємствах з різними формами власності.
Під час навчання Ви набуде таких навиків професійної роботиЗдатність аналізувати, планувати та організовувати підприємницьку діяльність в сучасних умовах.
Здатність прогнозувати, розробляти стратегії  розвитку власної справи у сферах виробництва та надання послуг.
Здатність виявляти та обґрунтувати пріоритетні напрямки організації власного бізнесу.
Здатність приймати ефективні підприємницькі рішення на внутрішніх та зовнішніх ринках.
Здатність формувати і обробляти інформаційну базу щодо зовнішнього та внутрішнього середовища за певним видом економічної діяльності.
Здатність аналізувати можливості для здійснення ефективного управлінського впливу керівника-лідера в підприємницькій діяльності.
Ви будете вміти:Здійснювати пошук, самостійний відбір інформації з різних джерел у сфері підприємницької, торгівельної та біржової діяльності;
Проявляти ініціативу та підприємливість, володіти навичками міжособистісної взаємодії для досягнення поставлених цілей;
Визначати характеристику товарів та послуг у підприємницькій, торгівельній та біржовій діяльності за допомогою сучасних методів;
Використовувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур.
ПрацевлаштуванняПереваги професії: свобода, перспектива, зростання, реалізація мрій, побудова власного колективу і росту.
Профіль діяльності фахівця:
  •  у сфері підприємництва – це організація комерційної та зовнішньоекономічної діяльності, керівництво підприємствами оптової та роздрібної торгівлі;
  •  у сфері торгівлі діяльність спрямована на вивчення ринку, прогнозування його кон’юнктури, розробку стратегії і тактики маркетингу, формування і контроль асортименту товарів, управління якістю товарів, оптимізацію товаропросування, переробку та зберігання товарів і сировини;
  •  у сфері державного, регіонального контролю – забезпечення реалізації державної політики щодо захисту інтересів споживачів.
Посади  Пов’язані з підприємництвом:
  ✔  директор підприємства, помічник директора у сфері охорони здоров’я, освіти, культури;
  ✔  керівник рекламного агентства;
  ✔  керівник агентства нерухомості;
  ✔  керівник підприємства сфери послуг;
  ✔  економіст в іноземних компаніях та фірмах, що мають міжнародні зв’язки.
Пов’язані з торгівлею:
  ✔  директор малої торговельної фірми;
  ✔  керівник магазину;