Home » Вступна кампанія 2024

Вступна кампанія 2024

Правила прийому 2024

Коли та як реєструють електронний кабінет вступника

Вступники подають заяви для вступу до закладів вищої освіти в електронній формі онлайн через електронні кабінети.

Реєстрація особистих електронних кабінетів вступників розпочинається:

  • на базі БЗСО – з 25 червня по 31 жовтня 2024 року.
  • на ПЗСО – з 1 липня до 31 жовтня 2024 року
  • на основі ОКР “кваліфікований робітник”, ОПС “молодший спеціаліст”, “Фаховий молодший бакалавр” – з 01 липня до 31 жовтня 2024

Для реєстрації кабінету потрібно увійти на сторінку системи подання заяв в електронній формі за адресою https://vstup.edbo.gov.ua/.

Яка інформація потрібна, щоб відкрити електронний кабінет?

Для відкриття електронного кабінету треба вказати адресу електронної пошти – надалі вона буде логіном для входу. Система автоматично перевірить логін на збіг з іншими. Якщо буде зафіксовано ідентичність логінів – видасть попередження. У такому разі потрібно створити новий унікальний логін. На вказану електронну адресу надійде лист для активації доступу до електронного кабінету.

Під час реєстрації електронного кабінету заборонено використовувати електронні адреси заблокованих в Україні сервісів, наприклад, mail.ru, yandex.ru.

Для того щоб краще ознайомитися з порядком створення електронного кабінету, можна переглянути відеоінструкцію для вступників. Вона допоможе зорієнтуватися в процедурі створення електронного кабінету.

Які дані та документи потрібно завантажити?

Після активації електронного кабінету потрібно ввести / завантажити таку інформацію про вступника:

  • контактний номер телефону (у форматі +380): це потрібно для оперативного зв’язку закладу освіти з абітурієнтом і його батьками, тому варто вказати кілька телефонних номерів. Також можна вказати контактний телефон у форматі іншої країни, для цього необхідно зняти ознаку «Україна».
  • кольорову фотокартку вступника (3х4 см);
  • фотокопію додатка до свідоцтва БЗСО/ПЗСО або диплому, .

Файли потрібно завантажувати у форматі JPG (JPEG), а максимальний розмір такого файлу не має перевищувати 1 Мб.

Хто може допомогти відкрити електронний кабінет та завантажити документи?

Для допомоги вступникам під час подання заяв в електронній формі у приймальних комісіях створюють спеціальні консультаційні центри.

Абітурієнти можуть звернутися до консультаційного центру будь-якого закладу вищої освіти, і там їм допоможуть зі створенням електронного кабінету, внесенням заяв в електронній формі, завантаженням додатка до документа про освіту, на основі якого відбувається вступ, тощо.

Що буде, якщо внести неточні дані?

Після подання першої заяви внести будь-які зміни до електронного кабінету вже неможливо. Тому краще пересвідчитися, що всі дані завантажені в електронний кабінет коректно.