Інструкція щодо роботи з системою подання заяв в електронній формі
До уваги вступників на основі базової середньої освіти (9-ти класів)
Цього року для вступу на денну (дуальну) форму навчання на фахового молодшого бакалавра вам вперше потрібно реєструвати електронні кабінети та подавати електронні заяви.
Реєстрація особистих електронних кабінетів починається 23 червня на сайті https://vstup.edbo.gov.ua/
Для створення кабінету треба зазначити:
серію та номер документа про освіту;
номер (без серії) документа, що посвідчує особу: паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, свідоцтво про народження.
Також потрібно вказати електронну пошту, до якої вступник має доступ і яка не заборонена на території України, та згенерувати пароль для подальшого входу в кабінет.
У сам кабінет необхідно завантажити фото вступника та, за наявності, довідку, що підтверджує реєстрацію у селі (Додаток 13 або витяг з реєстру територіальної громади, зокрема сформований на порталі Дія), а також вказати контактні номери.
Будь ласка, не завантажуйте «селфі» чи некоректне фото, адже заклад освіти може використовувати його для замовлення студентського (учнівського) квитка.
Редагувати внесену інформацію можна до моменту подання першої електронної заяви. Можливість подання електронних заяв буде відкрита 30 червня та триватиме до 18-ї години 13 липня.
Докладні інструкції в текстовому та відео форматах будуть розміщені на сайті https://vstup.edbo.gov.ua/
Зверніть увагу:
конкурсний бал вступника на бюджет цього року складається з результатів індивідуальної усної співбесіди або творчого конкурсу та розгляду мотиваційного листа. Текст мотиваційного листа необхідно буде заповнювати в кабінеті під час подання заяви. За необхідності копії матеріалів (дипломи, нагороди), що підтверджують викладену в листі інформацію, треба надсилати на електронні скриньки Приймальних комісій закладів освіти, що вказані в конкурсних пропозиціях;
вступник може використати сільський коефіцієнт (СК), на який збільшується конкурсний бал. СК дорівнює 1,05. Він доступний для осіб, зареєстрованих у селі, які в рік вступу здобули базову середню освіту у закладі освіти на території села. Для підтвердження СК потрібно завантажити в електронний кабінет сканкопію відповідної довідки.