Адміністративна рада є робочим органом, який здійснює безпосереднє колегіальне керівництво фінансовою, освітньою та адміністративно – господарською діяльністю Черкаського фахового коледжу харчових технологій та бізнесу.
Головними завданнями Адміністративної ради є:
- оперативне керівництво підрозділами Коледжу з метою організації безперервної та якісної освітньої, адміністративно-господарської та фінансово – економічної діяльності з підготовки здобувачів фахової передвищої та вищої освіти на рівні державних стандартів;
- розгляд та обговорення заходів з виконання нормативно-правових актів, що стосуються діяльності Коледжу;
- вивчення попиту ринку надання освітніх послуг на підготовку фахівців та сприяння працевлаштуванню випускників.
Адміністративна рада Коледжу:
- проводить моніторинг якості роботи підрозділів Коледжу з основних напрямків їхньої діяльності, вносить пропозиції щодо поліпшення якості роботи;
- систематично аналізує рівень освітнього процесу і виховання здобувачів освіти, дає оцінку якості підготовки фахових молодших бакалаврів та бакалаврів і її відповідності вимогам державних стандартів, розробляє з цих питань пропозиції і рекомендації;
- організовує і аналізує роботу Приймальної комісії, Педагогічної та Методичної рад;
- забезпечує своєчасне підвищення кваліфікації педагогічних та інших працівників Коледжу;
- вивчає організацію практичної підготовки здобувачів освіти та рівень працевлаштування випускників на підприємствах, в організаціях і установах;
- бере участь у розробці і розгляді документів з питань прогнозування і планування освітньої роботи підрозділів;
- розглядає стан виконання завдань державних органів управління освітою, розробляє і здійснює заходи з тематичної перевірки дотримування закладом освіти чинного законодавства та вимог інших нормативно-правових документів;
- забезпечує утримання в задовільному стані матеріально-технічної бази, за наявності коштів – розглядає питання щодо перспектив розвитку матеріальної бази, вживає заходи для поліпшення соціально-побутових умов навчання, проживання у гуртожитку, праці і відпочинку учасників освітнього процесу.
До складу Адміністративної ради Коледжу входять:
Голова – в.о. директора; члени ради – заступники директора, головний бухгалтер, керівники структурних підрозділів, Голова первинної профспілкової організації співробітників, Голова первинної профспілкової організації студентів.
Склад Адміністративної ради Коледжу затверджується наказом щорічно, на початку навчального року. Термін повноважень – один рік.